jobbig helg..

Ännu en helg över..
Den började bra i eller fall..
Fredags så gick jag och Björn ut och åt lite mat och sen blev det en väldigt lugn fredag.
På lördagen dock.. så började den helt okej, vi tog oss en lång promenad och det var otroligt gott att få röra på sig lite mer, jag är i eller fall mer ute nu än jag var förut!
Sen på kvällen åt vi mat och drack lite öl och spelade Monopol och hade det trevligt..
Märkte av på Björn att man var lite tystare än han brukar vara..
Så la vi oss och två eller tre timmar senare så började han må dåligt och han spydde och hade sig hela natten så jag tror att han har åkt på magsjuka..
Kanske inte världens trevligaste lördag om man säger så..
Och i går sov han mest hela dagen och det kan man ju förstå men det var ju inte så kul för mig,kände mig bara trött och i vägen..
Och i dag är han hemma och ligger fortfarande i sängen...

Och det är 7 månader mellan oss i dag med....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0