en skön helg

Oj har visst glömt och skriva på ett par dagar.
Denna helgen har varit den bästa på väldigt länge!
För det första så var jag inte sjuk har inte mått så bra i ett par veckor.
Vi satt inte hemma denna helgen utan vi var ute och njöt och sen gick vi ut på lördagen och det var en så otroligt underbar känsla, för jag vågade gå ut utan att min ångest kom upp.
Jag kände mig säker och det har jag aldrig känt förut.

Det enda som är lite tråkigt är att jag inte har funnit några vänner än men det kommer väl att ta tid innan det händer, men jag överlever.
För att jag mår så mycket bättre här än jag gjorde när jag var helt själv i Karlskoga, jag ångrar inte att jag tog detta beslutet att flytta hit :)


Kommentarer
Ellen - ellastankar.blogg.se

Skönt =)

2010-04-28 @ 18:17:26
URL: http://ellastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0