Är magsjuk!

Ja, natten till söndagen så fick jag magsjuka, kanske var det lika bra att få det, Björn hade ju fått det med så då var det ju 100% säkert att jag skulle få det med.
Inte var det kul alls, Man fick ju lite panik mitt i allt,men i dag känns det lite bättre, men är fortfareande trött..
Min kropp gör inte lika ont i dag som det gjorde i går och det är det skönaste av allt.
Skall försöka äta något lätt i dag med, men det skall jag göra väldigt försiktigt..
Detta är nog det värsta jag har varit med om på väldigt länge..


Kommentarer
Ellen - ellastankar.blogg.se

Usch vad jobbigt...!

2010-04-25 @ 16:20:27
URL: http://ellastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0